Nu nog Technical silver....

Net je PHEV opgehaald en wil je inwrijven dat jij 'm al wel hebt en de rest nog niet ;-)
Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door sigmasailor » 07 jan 2014, 18:50

Tjee, moet je de boel altijd zover demonteren voor wrappen? Ik begin te snappen waarom het wat mag kosten.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 07 jan 2014, 19:47

Als je het goed en zo dicht mogelijk bij spuitwerk wilt krijgen wel. Standaard hebben wij 4 uur voor de- en monteren staan. En daarnaast wrappen wij per deel ipv. De hele zijkant in 1 keer te doen (zodat we de hoeken ook netjes om kunnen).

Zijn al een stukje verder..
image.jpg
image.jpg (121.59 KiB) 11650 keer bekeken

ittotaal
Forumlid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 sep 2013, 15:05

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door ittotaal » 07 jan 2014, 19:59

Lekker kleurtje, valt wel op zo :) Ziet er zeer strak uit zo op de foto.
Niet in maart (2013) maar in april hopelijk dan een Silky White Instyle. --- iT Totaal

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door sigmasailor » 07 jan 2014, 20:44

Mooie kleurcombinatie; brengt de nodige nostalgie te weeg. De eerste auto van mijn vader (DKW F102) begin jaren 60 was rood met een zwart gespoten dak. Daar houden de gelijkenissen op; er zat bijvoorbeeld een tweetakt motor in. Waarom heb je eigenlijk een blauwe (TS) genomen?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

BRG

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door BRG » 07 jan 2014, 21:20

Kleur maakte wrslk weinig uit! ;)

Erg coole kleur rood! Ben heel benieuwd.

mgizmo

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door mgizmo » 07 jan 2014, 21:26

Huh, ik dacht dat ik je afgelopen week zag rijden op de N weg tussen A20 en A12 bij Rotterdam Nesselande, maar dat kan dus niet. Ik zag namelijk een rode Outlander rijden. Als ik mij niet vergis hetzelfde soort effect zoals je die lambo liet zien.

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 07 jan 2014, 21:34

sigmasailor schreef:Waarom heb je eigenlijk een blauwe (TS) genomen?
Sily white was mijn vorige dus die viel al af voor mij (anders had ik voor mijn idee geen nieuwe :D ) en de Technical silver is specifiek voor de PHEV bijgekomen dus dacht dat die wel bepalend voor de rijdende PHEV's zou worden (echter is deze kleur in minderheid ;) ) maar moet zeggen dat het in bepaald daglicht toch ook wel een mooie kleur is, zal deze kleur weer pas over 5 jaar gaan zien als ik hem inruil of eerder als ik weer een andere kleur erop ga zetten :lol:

Ach zo blijven we lekker bezig.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door sigmasailor » 07 jan 2014, 21:57

Blijft zo'n wrap echt 5 jaar zitten? Ik heb altijd gedacht dat het maar voor een paar jaar was. Na die 5 jaar heb je dus weer een nieuwe auto.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

jwx
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2013, 14:51

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door jwx » 08 jan 2014, 10:16

Wow, die is wel heel cool hoor! Hoe langer ik nu naar mijn TG kijk hoe saaier hij wordt ;-)
Is 'two-tone' ook een optie? Bijvoorbeeld onder de 'vouwlijn' een knallende kleur en daarboven zwart? Of is dat wat jij nu ook gaat doen met onderkant raampartij als scheidslijn?

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 08 jan 2014, 11:07

De folie's kunnen op horizontale delen over het algemeen 5 jaar meegaan verticaal is dit 8 tot 10 jaar.

en ik ga hem eerst volledig rood wrappen en dak zwart en delen van de voorkant zwart en had wel het idee om op de vouwlijn naar boven ook zwart te maken maar ga eerst even zo rond rijden denk ik wil even afwachten wat het resultaat is met de rode kleur. :D

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 09 jan 2014, 20:41

Vandaag weer tijd gehad om wat te plakken :D
Morgen hopelijk klaar (werk gaat voor ;) )
image.jpg
image.jpg (46.84 KiB) 11382 keer bekeken
Detail foto handvat
image.jpg
image.jpg (91.13 KiB) 11382 keer bekeken

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door frank@phevinstyle » 09 jan 2014, 22:19

WoW :D
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

Neeler

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Neeler » 09 jan 2014, 22:55

+1 :P

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door sigmasailor » 09 jan 2014, 23:09

Lijkt me nog een heel gepriegel met de deurknopjes zeg; wel netjes.
Moet RDW het nog weten als je de kleur aanpast?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 10 jan 2014, 12:54

Is inderdaad een gepriegel bij de deurklinken het fijne werk zeg maar :D

En voor personen auto's die een full wrap hebben waarbij de originele kleur niet zichtbaar is zonder de deuren open te doen moet je doorgeven aan rdw.

Je stuurt dan een deel van je kentekenbewijs op en geeft aan welke kleur het geworden is en krijgt dan een nieuw deel terug geheel kosteloos. Weet niet hoe dit gaat met het nieuwe kentekenbewijs of als je het nu opstuurt een nieuwe krijgt (creditcard formaat)

Gebruikersavatar
JanPHEV
Super-User
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door JanPHEV » 10 jan 2014, 16:50

@ Sander,

Ik heb de "geborsteld" alu-kleurige strips op de voordeuren en het dashboard laten zetten.
Eigenlijk belachelijk om bijna € 200,= af te tikken voor een paar andere stukjes kunststof :cry: .
Als het nou echt alu geweest was zoals bij mijn Mondeo......
Maar goed, het is wel (veel) mooier dan de standaard strips en je kunt / moet er toch elke dag tegen aan kijken hè :lol: .

Had "geborsteld" alu-kleurig ook met wrapfolie op die drie delen gekund en wat had dat dan ongeveer gekost :?:
Gewoon nieuwsgierig.

BRG

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door BRG » 11 jan 2014, 20:41

Wat een vette kleur zeg, dat rood.

Keep it up!

Gebruikersavatar
Denniss
Super-User
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Denniss » 11 jan 2014, 21:06

meer foto's!!!

leuk om dit te volgen!
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 11 jan 2014, 21:12

JanPHEV schreef: Had "geborsteld" alu-kleurig ook met wrapfolie op die drie delen gekund en wat had dat dan ongeveer gekost :?:
Gewoon nieuwsgierig.
ja jan dit had ook met folie gekund. Voor het beste resultaat moeten we wel de deurpanelen eraf halen om de strips rondom te plakken en het dashboard is even een gepriegel ;)

Is dus meer de arbeid dan folie maar rond € 150,- kom je dan wel.

Sander van der Pol

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Sander van der Pol » 11 jan 2014, 21:16

Oké Denniss,

Hier nog een paar fotootjes
image.jpg
image.jpg (114.79 KiB) 11100 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (98.54 KiB) 11100 keer bekeken

Gebruikersavatar
Denniss
Super-User
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Denniss » 11 jan 2014, 22:08

Zo stoer dat rood met dat zwarte dak.. Volgens mij volgen heel veel leden de ontwikkeling van jouw auto..
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Hans R

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Hans R » 11 jan 2014, 22:46

Bijzonder dit. Ik vond het al jammer dat TS het enige kleurtje was, een mooie rooie in het pallet van MM had iig een beetje kleur gegeven, dat doe jij nu ook Sander, erg mooi en een fantastische persoonlijke look.

Zit er een goed collegabedrijf in het noorden, zo niet dan hoop ik dat iemand er hier aan begint.

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door frank@phevinstyle » 12 jan 2014, 00:20

Voor de 2e keer: WOW :!:
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

BRG

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door BRG » 12 jan 2014, 12:49

Ik heb er geen enkel verstand van, maar ik snap serieus niet hoe je het handvat zo netjes gewrapt krijgt. Petje af!


Met dat zwarte stuk op je voorbumper gaat ie een beetje op je oude Outlander lijken zo te zien.


Deze week af?

Zorro

Re: Nu nog Technical silver....

Bericht door Zorro » 12 jan 2014, 15:38

Het is jammer dat dat wrapgebeuren voor gewone stervelingen best wel prijzig is. Wel begrijpelijk overigens, als je ziet hoeveel werk erin zit, maar evengoed jammer. Maar goed, wie appelen vaart, appelen eet en het moet gezegd: echt onwijs cool. Gewaagde combinatie, bijzonder creatief en het pakt echt goed uit! Gefeliciteerd, je hebt zo echt een unieke auto.

Plaats reactie