10% korting op Car-bags reistassen set

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Eric67

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door Eric67 » 13 aug 2014, 19:02

Zijn er ook speciale tassen voor de achterBANK. Mijn honden zitten namelijk altijd in de achterBAK :lol:

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door PHEV2014 » 19 jul 2016, 13:25

@DuikKees : Welke set is het nu precies? De 4-10 of de 10- ?
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

DuikKees
Forumlid
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:15

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door DuikKees » 19 jul 2016, 21:26

PHEV2014 schreef:@DuikKees : Welke set is het nu precies? De 4-10 of de 10- ?
Geen idee. Het zijn de tassen voor de BMW 5 sedan.

Ik heb de tassen nu ruim 2 jaar in gebruik. Matig intensief, ca 1 keer per twee weken.
Ze beginnen toch wel wat gebruikssporen te vertonen: binnenkant begint los te laten, lipjes van de ritsen breken makkelijk af.
Ik weet niet wat ik had mogen verwachten, maar het valt me eigenlijk wat tegen. :?

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door PHEV2014 » 19 jul 2016, 23:19

Dank voor je reactie. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Even afwachten welk type ze opgeven.

Eens in de 2 weken? Bij mij waarschijnlijk 2x per jaar. :D
Gaat de binnenkant kapot door slijtage of "verteert" de binnenkant?
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

DuikKees
Forumlid
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:15

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door DuikKees » 20 jul 2016, 09:27

Het is een vorm van slijtage. De binnenkant is gecoat, door het vele bewegen van het materiaal begint dat in een paar tassen iets los te laten.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: 10% korting op Car-bags reistassen set

Bericht door PHEV2014 » 20 jul 2016, 09:54

Dank voor de info.

FYI de opgave van Car-Bags:

"De alternatieve set is de B11201S BMW 5-serie sedan 2010-. Deze set is niet beter, maar wel hoger dan de officiële PHEV set, waardoor deze boven het roldek zal uitkomen. Sommige PHEV rijders wilden liever wat meer bagage kunnen meenemen, vandaar dat deze inofficiële oplossing toen is bedacht. Formeel moet ik u er wel op wijzen dat het uw eigen risico is om bagage boven de achterbank te laten uitsteken, dit is toch minder veilig dan de officiële Car-Bags set die wel onder het roldek past.

De PHEV-kortingscode is al meer dan een jaar geleden stopgezet. Zonder arrogant te willen zijn, mogen we stellen dat ons product ontzettend goed verkoopt; daarom zijn kortingsacties op dit moment niet meer gepland. Wij hopen dat u desondanks toch zo’n handige Car-Bags set wilt aanschaffen."
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Plaats reactie