Inkoop actie laadpalen?

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
kees1981

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door kees1981 » 29 nov 2013, 17:05

leuk, betaalbaar !!! waarom kunnen ze dit wel in America deze zijn tussen de 500 en 1000 dollar en dan nog van een beetje firma
GE, Siemens en Bosch

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

berg128

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door berg128 » 29 nov 2013, 19:28

Hebben we nagevraagd en ze zijn het gewoon nog niet van plan...
Background info is volgens mij dat dit een bedrijf in de VS is sinds kort door Bosch/Siemens overgenomen. Jurgen en Helmut zullen heus wel aan het solderen zijn daar.....
Laatst gewijzigd door berg128 op 07 jan 2014, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Frankie51

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door Frankie51 » 30 nov 2013, 10:19

Heb ook interesse in 1 laadpaal, liefst met vaste laadkabel. Die van Bosch zien er inderdaad mooi en degelijk uit, maar als ik de reviews lees, dan neem ik dat risico liever niet.....

Krijg mijn EHPV waarschijnlijk binnen 2 weken en heb nu een standaard buitenstopcontact gemonteerd.
Komt er een interessante laadpaal in de aanbieding, dan is deze zo gemonteerd.
Heb contact gehad met leverancier, uitgelegd dat installatie hooguit 1 uurtje vergt (meterkast zit naast oprit, gaatje boren, aparte groep zit al in meterkast), maar deze wilde van montagekosten ad dik € 300,= excl btw niets afhalen ..... Zelfs de berekende extra groep wordt er niet afgehaald. Betalen voor spullen en arbeid welke niet worden geleverd en verricht doe ik niet.
Dus ik ben benieuwd of een gezamenlijke inkoopactie succesvol wordt.
Laatst gewijzigd door Frankie51 op 02 dec 2013, 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door sigmasailor » 30 nov 2013, 11:31

Ik heb zelf een Lolo besteld en heb deze door een zelf gekozen elektricien laten installeren. Was inderdaad uurtje werk. Waarom zou je een laadkastje niet gewoon in eigen beheer laten installeren? Het is aan de laadkant niet moeilijker dan een stekker aanzetten, voor de meterkast kant weet een elektricien hoe dat moet. Voor mijn elektricien was het trekken van twee datakabels (gebruik ik nu niet maar ze liggen er vast) ook geen probleem.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

kobus1967
Forumlid
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 okt 2013, 15:53

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door kobus1967 » 30 nov 2013, 12:00

ABL Sursum standaard met 5m kabel!
Dit lijkt me wel wat alleen de adviesprijs zit nogal hoog.
http://www.laadoplossingen.nl/EVSE501

kees1981

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door kees1981 » 30 nov 2013, 14:32

https://www.eon.de/de/eonde/pk/produkte ... /index.htm

e-on heeft er een voor €500 euro in duitsland

bakkergendt
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2013, 17:35

Re: Inkoop actie laadpalen?

Bericht door bakkergendt » 26 dec 2013, 14:04

Goedemorgen,

Ik heb enige tijd nagedacht over een laadpaal; maar nu ga ik gewoon een stopcontact in mijn garage aansluiten op een goedgekeurde digitale tussenmeter (Finder 7E.23, bij Conrad ongeveer € 85,-) die ik op een aparte groep zet. Zo kan ik in ieder geval het electriciteitsverbruik zakelijk verantwoorden Opladen doe je toch vooral 's nachts, en dat het dan ietsjes langer duurt merk je toch niet?

Met groet,
Robbert Bakker - Gendt

Plaats reactie