Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door mitsufietsie » 21 dec 2013, 22:07

ik had al eerder flatblades geopperd, maar ik vind de standaard ruitenwissers eigenlijk wel goed. Ik ga ze voorlopig dus nog niet vervangen.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

TimDerks

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door TimDerks » 30 dec 2013, 17:13

mariomaf schreef:Wat dachten jullie van kabelbruggen/kabelmatten om te voorkomen dat je struikelt over je kabel. Deze dingen zijn van rubber of hard kunststof en zelfs in opvallende gele kleuren te vinden. Deze kabelbruggen zijn alleen erg kostbaar. Per strekkende meter vaak al 120 euro excl. BTW. Ik weet niet of hier op het forum behoefte naar is, maar dat zou wel een interessante kunnen zijn. Maar misschien ben ik wel de enige :-).

Sneeuwkettingen ben ik ook wel in geïnteresseerd, maar die zijn toch niet zo duur?
Dat kan veel goedkoper hoor! Ik werk zelf met deze: http://www.fritz-events.nl/product/beka ... -geel.aspx Betaalbaar (prijs is incl. BTW) en hij valt behoorlijk goed op!! :D

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Anko » 30 dec 2013, 21:43

Gaaf ding.

Heel blij mee?
Gebruik je hem ook portable?
Valt hij goed te vervoeren in de auto?
Is het de bedoeling dat de kabel er in blijft zitten? Hoeveel werk is het om hem er in te stoppen / uit te halen?

Thanks!
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

René

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door René » 30 dec 2013, 22:02

Lijkt mij een mooie oplossing. Heb interesse. heb de zelfde vragen als Anko.
Zeker deze vraag:
Is het de bedoeling dat de kabel er in blijft zitten? Hoeveel werk is het om hem er in te stoppen / uit te halen?

TimDerks

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door TimDerks » 31 dec 2013, 16:20

Ik hoopte eigenlijk dat ik hem over de kabel heen kon leggen ;) Dat is echter niet de bedoeling. De kabel loopt door de drempel heen. Op de site staat een vrij goed filmpje ervan. Ik heb de kabel er doorheen liggen over het voetpad. Als ik de kabel weghaal, blijft ie gewoon in de drempel zitten. En dan leg ik hem binnen neer. De drempel kun je in een rondje leggen bijvoorbeeld, zoals geloof ik in dat filmpje ook gedaan is. Het werkt ideaal en door de kleuren is ie goed zichtbaar. Al diverse goede reacties hier in de buurt gehoord! :D Men waardeert gewoon dat je aan een oplossing hebt gedacht en gelukkig was deze best goedkoop haha!

EDIT: Oh en erin en eruit halen van de kabel is niet veel meer werk dan een minuutje zoiets. ik heb 2 deeltjes van 91cm, de gele met zwarte.

berg128

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door berg128 » 31 dec 2013, 16:27

TimDerks schreef:Ik hoopte eigenlijk dat ik hem over de kabel heen kon leggen ;) Dat is echter niet de bedoeling.
Zijn de lipjes er af te halen misschien? Of een aantal ervan?

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Anko » 02 jan 2014, 07:38

Thanks!
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

TimDerks

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door TimDerks » 02 jan 2014, 08:42

berg128 schreef:
TimDerks schreef:Ik hoopte eigenlijk dat ik hem over de kabel heen kon leggen ;) Dat is echter niet de bedoeling.
Zijn de lipjes er af te halen misschien? Of een aantal ervan?
Ik heb het net even geprobeerd, maar dat lukt me niet.

René

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door René » 02 jan 2014, 22:37

Ik denk dat ik hem ga aanschaffen. 91 cm is iets te lang maar zo te zien kan ik hem makkelijk inkorten.
En de prijs is ook leuk.
Zoveel werk is het ook niet om, indien nodig, de kabel eruit te halen.

Bedankt.

TimDerks

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door TimDerks » 03 jan 2014, 14:38

Nee klopt, dat is inderdaad niet veel werk. De deeltjes kunnen inderdaad uit elkaar worden gehaald, het lijkt mij dat ie zo precies op zo'n beetje elke maat kan worden gemaakt.

berg128

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door berg128 » 03 jan 2014, 16:53

Ze exporteren niet maar hij was HIER aardig wat goedkoper.

Dan_Ny

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Dan_Ny » 04 jan 2014, 08:44

Die Sidewinder kan mogelijk ook gebruikt worden om jouw laadkabel te beveiligen? Rijd met jouw een klein stukje over de sidewinder, dan is het laadkabel niet 'zo maar' weg te halen. :?:

Nick
Forumlid
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 mei 2013, 21:39

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Nick » 04 jan 2014, 11:08

Die sidewinder lijkt mij ook wel wat. Als er een inkoopactie komt, wil ik er wel twee (eigenlijk anderhalf, maar ja).

TimDerks

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door TimDerks » 04 jan 2014, 14:15

berg128 schreef:Ze exporteren niet maar hij was HIER aardig wat goedkoper.
Ik heb aardig wat zitten zoeken en vergelijken en was deze site ook tegengekomen. Ik twijfelde of dat niet de korte versie was. En...het is in Texas. :D In Nederland kon ik eigenlijk geen andere site of leverancier vinden.

Ras

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Ras » 15 jan 2014, 19:45

Wellicht een leuk idee om brodit artikelen in te kopen?

Plaats reactie