Programmeren functies

Vragen over bepaalde funties van het navigatiesysteem of de standkachel? Vraag maar raak!
Plaats reactie
mkooijman80
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2018, 21:51

Programmeren functies

Bericht door mkooijman80 » 13 feb 2019, 23:16

Wie o wie in de ongeving van Amersfoort kan opties programmeren in mijn Outlander uit 2015? Ik wil namelijk de optie aan hebben van automatisch sluiten van deuren boven een bepaalde snelheid. En misschien nog wat andere opties.

Ik hoor het graag.

Groet,
Mike

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Programmeren functies

Bericht door PHEVlkj » 14 feb 2019, 10:56

Bij mijn Outlander van 2013 kan dat niet. Dat was 1 van de ergernissen na de aflevering van dat bouwjaar, en is ook uitgebreid op het forum besproken. Dus dan zou MB het later wel mogelijk moeten hebben gemaakt. Dat zou je dan moeten uitzoeken voordat je er iemand uren aan laat besteden.... Maar het is zeker niet standaard mogelijk vanaf het begin.

Een oud draadje: viewtopic.php?f=21&t=4233&p=51304&hilit ... sch#p51304

Zoek even op de termen "automatisch vergrendelen" binnen de zoekfunctie van dit forum, dan krijg je zeker een paar hits. Dan kun je het misschien per bouwjaar afpellen, maar dat weet ik niet. Dat zul je even zelf moeten doen. Succes.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Programmeren functies

Bericht door Anko » 14 feb 2019, 11:15

Met behulp van het tool ETACSDECODER en een speciale kabel kan het wel, hoor. Ook met een Outlander PHEV uit 2013.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

mkooijman80
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2018, 21:51

Re: Programmeren functies

Bericht door mkooijman80 » 14 feb 2019, 11:49

Hi Anko,

Bedankt voor je reactie.

Ik had inderdaad al gelezen welke software je kan gebruiken en welke type kabel, maar voordat ik dit zelf ga aanschaffen, was ik benieuwd of iemand deze spullen al zou hebben. Zo heb ik het in het verleden ook een VAG auto laten programmeren door iemand anders die de spullen al had.

Maar anders ga ik zelf het bestellen, mocht er hier niemand op het forum zijn.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Programmeren functies

Bericht door Anko » 14 feb 2019, 22:40

Mike, je hebt een PM.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

lockstra
Forumlid
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 okt 2014, 19:41

Re: Programmeren functies

Bericht door lockstra » 19 feb 2019, 18:37

Ik ken deze methode. (Bij mijn Q5 ook veel aangepast met de VAG programma's)
Heb destijds ook van alles aangeschaft om het bij de Outlander PHEV te doen maar had een vreemd gevoel bij de site nadat ik het had geïnstalleerd.
Niet voor niets bleek: mijn huidige "computerbeveiliger' (het is allang geen antivirus meer) geeft het programma én de website aan als ' zeer gevaarlijk ' en heeft het e.e a. direct in de quarantaine geplaatst. U bent gewaarschuwd 😁
2014 Instyle + titanium grey en nu 2019 Instyle + ruby black

Gerardus.Rog
Forumlid
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 feb 2019, 00:54

Re: Programmeren functies

Bericht door Gerardus.Rog » 31 jul 2019, 23:51

Ook ik hou mij warm aanbevolen voor iemand in de buurt van Terneuzen met een etacsdecoder die wat opties kan en wil programmeren. Anders ben ik zeker vragende partij om de kabel en software over te kopen. Groetjes Geert

Plaats reactie