extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Vragen over bepaalde funties van het navigatiesysteem of de standkachel? Vraag maar raak!
Plaats reactie
paul1173

extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Bericht door paul1173 » 30 aug 2015, 15:09

Ik zat gisteren te spelen met de toets om het display in het dashboard te wijzigen (in parkeerstand! werkt niet als je rijdt), ik drukte er een paar keer heel snel achter elkaar op en zag ineens "settings" langskomen.. nogmaals iets rustiger gedaan, als Settings in het scherm staat kan je door de knop ingedrukt te houden in een menu komen, daar kan je (o.a.) het piepen van de betreffende toets uit zetten! Ik heb verder nog niet gekeken wat er mogelijk was maar er zijn nog meer instellingen daar te doen. Bij het instellen van .. km/100 voor het verbruik (i.p.v. km per liter) stond deze instellingen wel in de MCC. Met de toets (kort indrukken) ga je door het menu heen, door de knop langer in te drukken selecteer je een functie of wijzig je deze.

Ben benieuwd wat er nog meer te wijzigen is :)

gr. Paul

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Bericht door Anko » 30 aug 2015, 16:25

Paging 6-16 en verder van de handleiding?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Bericht door Hansjebrinkers » 31 aug 2015, 23:03

In P met aangetrokken handrem voor zover ik het in 't hoofd heb....
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
eddam
Forumlid
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 feb 2020, 08:05

Re: extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Bericht door eddam » 19 mei 2020, 15:09

Is daar toevallig ook de service melding uit te zetten???
Ik maak graag zelf uit wanneer dat gebeurd,en vind het best irritant dat hij me dat elke keer gaat vertellen als ik hem start...
In de Prius was het geen probleem, maar kan het hier nergens duidelijk vinden...
Of is daar een speciale procedure voor ?
Na twee Priussen, Prientje en Juultje, nu in een grijze Instyle met de koosnaam Beaker, naar de piepende Muppet,geinspireerd op het welkomstconcert bij binnenkomst...

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 862
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: extra instellingen "onder" Multi-functioneel display"

Bericht door PHEVlkj » 20 mei 2020, 10:19

Ja, je kunt de melding resetten. Even opzoeken in de gebruiksaanwijzing.

Voor het houden van garantie en pechhulp (die wordt automatisch verlengd na een beurt op het juiste moment, 20.000 km of na een jaar). Volgens mij staat tegenwoordig zelfs het aantal kilometers (en datum) tot waarop de pechhulp geldt op de kaart vermeld. Als je andere pechhulp hebt (bijvoorbeeld van je verzekeraar) geldt daar meestal de eis dat je de auto conform het voorgeschreven fabrieksonderhoud hebt laten onderhouden. Ik heb het toevallig pasgeleden onderzocht voor onze andere auto.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Plaats reactie