Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Algemene vragen over de Mitsubishi Outlander PHEV, antwoorden en ervaringen
hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 08 okt 2015, 13:42

MitsuAccu schreef:Graag gedaan weer! maarre niet te veel veren hoor, dat gaat nog zeer doen :-) Vind het gewoon leuk om te kunnen doen.
De teller staat nu op 39 trouwens, nog even nagekeken. Plus nog een aantal die nog langs "moeten" komen...
Ja ja ja ja ja ja, ik weet het, soms heb je niet alles in de hand, ik probeer het al een paar maanden, maar ja, vakantie, business trips, trianing, het is hard, het leven...
Maar je staat nog steeds op mijn verlanglijstje, om langs te komen, inmidels weer 2 keer het dak open laten staan, gelukkig zonder gevolgen....

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 08 okt 2015, 17:23

:D

Maar ik bedoelde niet alleen jou hoor...

Kent iemand WalterL toevallig? Hij heeft zich aangemeld en betaald, maar sindsdien hoor ik niets meer van hem...

En er zijn er een paar die zich aangemeld hebben, maar nog niet betaald...Daar heb ik wel onderdelen voor ingekocht, beetje jammer. Maar misschien raak ik die nog kwijt in de toekomst...

e_de_groot

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door e_de_groot » 01 nov 2015, 18:12

Hallo MitsuAccu,

Ik heb al een paar keer vergeten mijn dakje te sluiten, gelukkig zonder negatieve gevolgen. En zou ook graag jou upgrade laten monteren.

Kun je aangeven wanneer dit zou kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Erwin

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 05 nov 2015, 20:27

Hoi Erwin,

Dat kan hoor, ik heb nog wel wat printjes / onderdelen liggen :-)

Ik stuur je wel even een persoonlijk bericht.

Groeten,
John

PHEVDo
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2013, 09:33

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door PHEVDo » 28 nov 2015, 15:23

Ik rij al bijna weer 2 jaar rond in de PHEV , een super auto!! Maar automatisch het dak dicht (en zelfs ook nog de deurvergrending erop??) lijkt mij een perfecte aanvulling. Kan ik nog gebruik maken van deze modificatie?
Groet,
Johan (0614540765)

Freddiem

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door Freddiem » 28 nov 2015, 18:14

:P Hi John, enkele maanden geleden heb je ook bij mij die aanpassing gedaan. Tot op heden blijft die perfect werken wat ik ook doe. Zelfs zonder die extra weerstand. Nogmaals bedankt hiervoor.

Je had het toen over een sensor bij de achterklep zodat je met en voet de klep open doen, dat zou jouw volgende project worden.
Heb je daar nog iets aan gedaan?

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 30 nov 2015, 09:48

@ PHEVDo: geen probleem, ik heb nog wel een aantal printjes liggen. Zie je SMS.

@Fred: Goed te horen dat het nog goed werkt. OVer het nieuwe project heb ik wel nagedacht, maar ik heb verder nog geen actie ondernomen. Het is een beetje druk geweest...Op zich alleen maar goed, maar niet goed voor de hobby... :-)

hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 30 nov 2015, 13:39

Laat even weten wanneer er weer een paar komen dan kom ik ook even langs.
Dit weekend is het Sinterklaas dus dat wordt niks, maar erna een keer ?

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 30 nov 2015, 21:41

Hoi Hans,

Ok! Ik heb 12 december in de aanbieding gegooid, dus hopelijk kan je dan ook?
Laat het even weten alsjeblieft?

En mocht iemand anders nog willen, er is nog plek..

Groeten
John

hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 01 dec 2015, 11:52

Hi John,
Ik stuur je een pb.
Hans.

aadebe
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2013, 11:07

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door aadebe » 03 dec 2015, 22:02

@MitsuAccu ik heb interesse maar ben 12-dec niet in de gelegenheid...

Mag ik op de lijst voor een andere keer?

groet,André

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 09 dec 2015, 11:46

Hoi André

Natuurlijk! Zal wel ergens in het voorjaar worden dan.
Stuur me nog even een PB of geef een email adres of tel. nr, dan kunnen we afspraken maken.

Groeten
John

Norman

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door Norman » 29 dec 2015, 13:00

Hallo John,
Erg leuk te lezen dat je zoveel mensen blij hebt gemaakt met de auto-daksluit-optie.
Ik lees ook dat je eventueel een inbouwsessie in het voorjaar wilt doen. Ik zou hier graag aan mee willen doen. Eerder dan het voorjaar mag van mij natuurlijk ook, zeker met het huidige voorjaarsweer..... :D
Ik verneem graag van je wat de mogelijkheden zijn!

M.vr.gr. Norman

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 29 dec 2015, 21:10

Hoi Norman en anderen,

Om het makkelijker te maken om je te kunnen aanmelden, heb ik een e-mail adres aangemaakt, dat je kunt gebruiken om je aan te melden of vragen te stellen. Het adres is:

schuifdak_outlander@hotmail.com

Hopelijk maakt dit het leven makkelijker, vooral voor nieuwe forumleden die nog geen PB's kunnen versturen.

Groeten allemaal en gelijk maar iedereen de beste wensen voor 2016!

John

philip

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door philip » 18 feb 2016, 21:44

Wil ook graag meedoen :D
Heb PB verstuurd

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 12 mar 2016, 20:45

26 maart en 9 april hebben we weer twee dagen gepland. Ik hoop dat ik iedereen benaderd heb die zich aangemeld had. Zo niet, meld je even via
schuifdak_outlander@hotmail.com?

hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 15 mar 2016, 16:02

Met dit lekkere weer, weer met open dak gereden, en weer de hele nacht met open dak geparkeerd gestaan.
Gelukkig niks gejat, maar het wordt tijd dat ik je kastje er toch maar in laat zetten.
Laat even weten wanneer er plek is voor me om te komen.
Hans.

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 16 mar 2016, 09:10

Hoi Hans, kan je 9 april komen? Dan hebben we weer een hele dag, dus dan moet het lukken.

hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 18 mar 2016, 13:51

Ik zal er zijn, brandblussers mee ? :D

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 18 mar 2016, 22:19

ok. Dan zal ik voor jou een speciale versie maken :lol:

philip

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door philip » 10 apr 2016, 23:03

Hallo John,
Heel hartelijk bedankt voor de gastvrije ontvangst met koffie en koek door jou en je eega op zaterdag 9-4 j.l. :D Fantastisch. De schuifdakfiks werkt uitstekend en ik ben ook heel blij met dat m'n portieren nu automatisch locken als ik ga rijden( anti- carjack) Jij hebt er al met al ontzettend veel werk aan en ik was vergeten een flesje o.i.d dergelijks voor je mee te brengen, Maar die houd je nog tegoed! Leuke en behulpzame medeforumleden ontmoet trouwens.
mvrgr. Philip

DennisBlack7
Forumlid
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 dec 2013, 21:01

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door DennisBlack7 » 11 apr 2016, 11:00

Ik was bij John voor de leuke klusdag op 26 maart j.l. John en zijn vrouw zijn werkelijk super gastvrij! Een aanrader voor iedereen. Ik heb zelf nog niet veel kunnen genieten van de ombouw. Op de terugreis ben ik betrokken geweest bij een kettingbotsing op de A27 bij Werkendam :( . Ik stond netjes stil met een motorrijder voor mij maar degene achter mij kon niet meer remmen. Met dank aan onze superstevige Outlander heb ik er zelf niets aan overgehouden. Het is echt een voordeel dat de auto zo zwaar onderin is en ook hoog op de wielen staat en daarmee ook minder snel van zijn plek komt. Mijn auto is echter flink beschadigd geraakt door de klap achterop en door de duw tegen de vangrail en motorrijder ook aan de zijkanten en voor. De auto wordt gemaakt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gebeurd. Financieel, hoewel ik dankzij het forum een goede verzekering had gekozen is dit ook wel het gunstigste. Kortom binnenkort kan ik ook echt gaan genieten van het automatisch sluiten van mijn schuifdak.

hansm

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door hansm » 11 apr 2016, 12:28

Dat is niet leuk Dennis dat ongeluk, ikzelf was via Oudenbosch even naar Rosada gereden dus heb het niet gemerkt dat er een file stond.

Mijn dak was een left-over van een van de eerste die ingebouwd werden en toen niet goed ging, inmiddels heb ik nu versie .3 erin zitten en die werkt uitstekend !!!
Heerlijk weer natuurlijk Zaterdag dus de hele tijd zonder twijfel dak open gezet want ik wist nu zeker dat ik mijn dak "vanzelf" dicht zou gaan als ik het vergat.
John, kerel, heel hartelijk dank voor de extra tijd die je er bij mij in gestoken hebt en laat het "roodje" lekker smaken.
Ook je vrouw dank, want mijn vrouw heeft veel van haar opgestoken en ze heeft nu weer zo veel nieuw materiaal dat ik haar voorlopig niet meer zal horen :)
Zo snee het mes aan twee kanten, iedereen blij.

John, ik ben blij met mijn nieuwe "feature" en zal er veel aan hebben nu en in de toekomst.

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door MitsuAccu » 12 apr 2016, 22:43

Mannen, graag gedaan weer! Vond hem zelf ook weer twee fantastische dagen :D
Dennis, succes met de reparatie!!!!

John

Tjeerd1979

Re: Klusdag schuifdak automatisch sluiten

Bericht door Tjeerd1979 » 15 apr 2016, 16:31

Door omstandigheden (nee, geen file :) ) een beetje late reactie, maar wil John nogmaals bedanken. Hij heeft aan mijn auto iets meer werk gehad door de dashcam :oops:

Gelukkig heb ik het kunnen compenseren door een helpende hand te bieden bij het losmaken van de kabel en stekker bij de meeste auto's! :D

O ja, het automatisch sluiten van het dak is super!

Plaats reactie