Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Hier alle poll's die we tot nu toe hebben gehad. Wil je graag een nieuwe poll? Laat het ons weten.

Welk merk auto had je voor de PHEV?

Audi
38
9%
BMW
37
8%
Volkswagen
48
11%
Mercedes
18
4%
Skoda
15
3%
Mazda
5
1%
Nissan
10
2%
Toyota
45
10%
Mitsubishi
23
5%
anders....
203
46%
 
Totaal aantal stemmen: 442

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door OutlanderPHEV » 26 mar 2013, 16:42

In het voorstelrondje zijn er een hoop mensen die vermelden welke auto ze hiervoor reden (of nu nog rijden eigenlijk). Het viel me op dat er best veel Duitse merken genoemd worden. De belofte die Mitsubishi met de Outlander PHEV maakt spreekt blijkbaar erg aan.

Geef in de poll even aan welk merk auto je hiervoor had. Mocht je merk er niet bij staan, laat het even weten, dan voegen we 'm toe.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door OutSander » 29 apr 2013, 21:14

Dat Ford er niet bijstaat!!!!! Tegenvaller.

Zoals mijn onderschrift al aangeeft: 2010 Ford Mondeo Wagon:
Mondeo klein.jpg
Mondeo klein.jpg (63.62 KiB) 18963 keer bekeken
Mondeo Rear.jpg
Mondeo Rear.jpg (160.53 KiB) 18963 keer bekeken
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door OutlanderPHEV » 01 mei 2013, 08:09

Sorry Sander, de phpbb software heeft maar 10 poll keuzes, meer kun je er niet invullen. Niets persoonlijks dus :-)
Mooie foto's trouwens.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Dijacke
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2013, 22:22

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Dijacke » 02 mei 2013, 22:10

momenteel nog een Volvo V70

Hein

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Hein » 03 mei 2013, 17:00

BMW535d Touring M-uitvoering. 300pk 750nm koppel, Ik vraag me af of de MIA, KIA, Vamil, 0 procent bijtelling en vrijstelling wegenbelasting voldoende zijn om met name op de Autobahn het gebrek aan "Freude am Fahren" te compenseren. :?

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door frank@phevinstyle » 08 mei 2013, 16:47

Momenteel Volvo C70 Tourer 2.4i Geartronic uit 2009. Heel veel plezier mee gehad, is alleen wat onpraktisch als je met meer dan 2 personen bent of veel bagage hebt mee te nemen. Daarnaast 25% bijtelling en een toch wel flink verbruik (1 op 9-10). De Outlander is een minder emotionele en meer praktische overweging.
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

jrdevisser
Forumlid
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2013, 11:40

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door jrdevisser » 08 mei 2013, 17:08

Ford Focus Wagon Ghia uit 2005

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Man » 09 mei 2013, 18:29

Audi A4 Avant Quattro S-tronic van 14 maanden oud
Geweldige auto maar bijtelling is heftig. Gebruik de auto daarom ook niet prive. Heb een eigen bedrijf, een BV. Dus in alle opzichten voor mij een zeer praktische keus. Zal de Audi zeker gaan missen maar kijk reuze uit naar de Oulander PHEV.

Blomsma

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Blomsma » 10 mei 2013, 11:54

Ik reed van 2008 tm 2012 een Outlander 2.2 HDI (PSA-motor), zilver metallic en gebouwd in Born en ben nu in afwachting van de Outlander PHEV Instyle in Titanium Grey.
Titanium Grey bij gebrek aan meer kleuren overigens.
Ik maakte daarom al een afspraak om de PHEV te laten wrappen in de kleur Gloss White Aluminum. Dit moet tussen de € 2.000 en € 2.400 gaan kosten.

robdijkers

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door robdijkers » 10 mei 2013, 18:00

Ik rijd nog steeds naar alle tevredenheid in een Volvo v70 2.5T summum. Zal deze zeker gaan missen. Maar als je kijkt naar het brandstofverbruik van deze Volvo in combinatie met de huidige brandstofprijzen, dan is de keuze snel gemaakt.
Als zelfstandige ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee als je de Mitsubishi Outlander PHEV aan je neus voorbij laat gaan.
Daar komt bij dat ik het ook nog steeds een mooie auto vind.
Een andere doorslaggevende overweging was de trekkracht van 1500kg.

paulvanlintpolo

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door paulvanlintpolo » 10 mei 2013, 19:19

Polo Bluemotion, dat was 2,5 jaar geleden de goedkoopste auto per km. Als zzp-er denk ik dat de Outlander Phev dat wordt.

JanHilverts

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door JanHilverts » 10 mei 2013, 22:28

Rijd al 5 jaar een Hyundai Santa Fe 4WD automaat vol leer 2.2CRDI grijs kenteken in een zwarte kleur met veel plezier en genoegen maar deze kans voor een dikke naar mijn mening vergelijkbare auto zonder bijtelling en fiscaal aantrekkelijk en natuurlijk het milieu niet te vergeten een HEEL goed alternatief voor jaren!

daphneK

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door daphneK » 18 mei 2013, 09:25

3 jaar Ford KA model 2009 gereden, maar ivm onze (dieren) hobby's moest het groter worden.
En vanwege de fiscale bijtellingen gekozen om niet meer met ford verder te gaan.


Auto 2,5 week geleden al ingeleverd omdat contract afliep.... deed wel even pijn, was een leuk en lekker wagentje!

Duco

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Duco » 19 mei 2013, 18:54

Een VW Passat CC 3.6 V6, erg fijne auto maar zal hem met het verschil in bijtelling met de Outlander snel vergeten.

Frank

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Frank » 22 mei 2013, 10:38

Mijn huidig (lease) auto is een Kia Sorento 4WD.
Deze drinkt nog meer dan zijn baasje :lol:.
Met caravan 1op4. Ik ben dus zeer benieuwd naar de prestaties van de PHEV met caravan.

Trek graag rond door Scandinavie en dan is een 4WD toch geruststellend.

groet,

Choukan

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Choukan » 26 mei 2013, 17:25

Honda Accord Tourer Type S, dus van heel erg slurpen naar heel zuinig waarschijnlijk......

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door mitsufietsie » 26 mei 2013, 19:14

Mazda 6 wagon uit 2008, gekocht bij de introductie, dus ook zonder proefrit.
2.0 automaat, dus zuipt als een Maleier, gem. 1 op 9.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Rogier van Diepen

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Rogier van Diepen » 28 mei 2013, 15:56

Ik heb nu een IX 35 184 pk en 186 N koppel lekker vlotte auto! kleur wit met rood/bruine lederen bekleding.

Jiewie

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Jiewie » 28 mei 2013, 23:44

Ik rijdt nu met Audi A4 Avant 2.0 tdi s-tronic S-line. Gemiddeld 1:14,9 l/km dus niet slecht. Ben werkzaam in energiesector. Krijg laadpaal thuis en op werk al ca 10 laadplekken. Ga voor maximaal op stroom rijden. Heb versie met Actieve Cruise besteld. Heb ik al jaren op de A4. Echt fantastisch :D op provinciale wegen en snelweg mits niet te druk. Dan elke keer iemand die jouw ruimte tussen voorganger dicht rijdt en dan wil het systeem wel eens ingrijpen. Gelukkig kan de PHEV Acc ook in normale cruise modus worden gezet. Engelse Mitsubishi site heeft op youtube film over werking Acc en lane departure warning. Belangrijkste is dat systemen met schakelaar uit te zetten zijn.
Verwachtte levering eind augustus. Straks voor laatste keer met de vertrouwde diesel op vakantie. Mijn vrouw rijdt haar 3e Yaris, nu de Full Hybrid versie. Bevalt erg goed, in file en bebouwde kom lekker stil elektrisch cruisen...... Verbruik in winter 1:17. Nu 1:19 met veel korte stukjes. We zijn zo dus redelijk elekrisch.

AJS

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door AJS » 30 mei 2013, 11:07

Een prachtige Landrover Defender 110, welke ik (en de kinderen) zeker ga missen want dit is toch wel een geweldige wagen met al z'n eigenaardigheden en speciale karakter!

fastflier

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door fastflier » 31 mei 2013, 00:02

Rijd al bijna 4 jaar een Mazda CX9 3.8V6, een heerlijke en zeer ruime zevenzitter met een - helaas - dito brandstofverbruik...beter dan 1 op 7 is in de praktijk niet te halen en dat is in deze tijden van bezuinigingen en collectief milieubewustzijn nauwelijks nog te verantwoorden. Ik zal het relaxte rijden en de overvloedige ruimte van de CX9 zeker missen, maar de giga besparingen die de PHEV gaan opleveren en de nieuwe ervaring van het elektrisch rijden doen dat waarschijnlijk snel vergeten.

MarMel
Forumlid
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 jul 2013, 09:45

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door MarMel » 15 jul 2013, 20:32

Audi Q5, 2.0 tfsi proline, 4 jaar oud

Phevtreb

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Phevtreb » 15 jul 2013, 21:07

Ik had een heerlijke Chevrolet Tahoe, heerlijke V8 erin en genieten maar, hij is inmiddels verkocht :cry: Ik mis hem eigenlijk best wel :?

Het verbruik van 1 op 4 en op lange afstanden 1 op 5 en de mrb van €210,- per maand mis ik niet... :D

Gebruikersavatar
Arian
Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 aug 2013, 14:36

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door Arian » 07 aug 2013, 20:17

Opel Zafira B OPC. Zal wel wennen worden zo'n PHEV.

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Welk merk auto had je voor de Outlander PHEV?

Bericht door bobgee » 07 aug 2013, 20:44

Bmw 735i V8 uit 2001, heerlijk slagschip met verbruik van ± 1 op 8....tja die ga ik wel missen maar de kans om zakelijk zo goedkoop te rijden betekend weer ruimte om wat op te bouwen om over een jaartje of 5 weer iets nieuws te halen.

En de outlander is natuurlijk best heel leuk ding qua techniek. Uiterlijk is het niet top maar technische wel een leuke gadget..

We gaan het zien....

Plaats reactie