Nieuwe PHEV NL Website.....

Grappige filmpjes, humor en andere lachwekkende zaken om de wachttijd op onze PHEV draaglijk te maken
Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 26 nov 2014, 16:07

2014-11-26_160451.jpg
2014-11-26_160451.jpg (484.39 KiB) 4372 keer bekeken
Sorry, kon het niet laten dit onder humor te zetten.

Hier: http://mitsubishi-outlander-phev.nl/homepage

Dit staat er over het MMSC (denk ik afgaande op het plaatje):

Display
Met het overzichtelijke 4,2 inch LCD kleurenscherm ziet u alle functies in beeld. Denk aan de navigatie, het audiosysteem, het energieniveau of de huidige energiestroom. Met één druk op de knop switcht u tussen de verschillende functies.

Ik moest echt lachen toen ik las 'met één druk op de knop'; welke knop zouden ze bedoelen? Ik moet soms wel 15 keer drukken!

Ah, zouden ze het display voor je neus bedoelen en niet het afgebeelde MMSC display? Hahaha
Kan je daar iets over de radio zien? Hihihi

Zucht..... :D
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Anko » 26 nov 2014, 17:00

sigmasailor schreef:Zucht..... :D
Inderdaad, zucht. Zoals je zelf al zei: er zijn al genoeg draadjes over MMCS. Maar ondanks dat je nu je eigen Pioneer draadje hebt kun je het maar niet laten, he? Maar goed, deze reactie zal wel weer door jou verwijderd worden. Net zoals mijn reacties in het Pioneer draadje, die jou niet te pas kwamen.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door mr76 » 26 nov 2014, 17:18

ben het met ANko wel eens haha. je frustratie zit blijkbaar erg hoog.

Ben het ook wel weer met je eens dat het MMCS niet zijn verwachting waar maakt.

kobus1967
Forumlid
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 okt 2013, 15:53

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door kobus1967 » 26 nov 2014, 17:28

Ik heb er geen probleem mee, als ik wil bellen via voicedial zeg ik ga je nou bellen of niet. En dan gaat ie ook bellen of niet :D

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 26 nov 2014, 17:30

Anko schreef:
sigmasailor schreef:Zucht..... :D
Inderdaad, zucht. Zoals je zelf al zei: er zijn al genoeg draadjes over MMCS. Maar ondanks dat je nu je eigen Pioneer draadje hebt kun je het maar niet laten, he? Maar goed, deze reactie zal wel weer door jou verwijderd worden. Net zoals mijn reacties in het Pioneer draadje, die jou niet te pas kwamen.
Jaja, je blijft lachen. Nee hoor ik haal je berichtjes niet weg. Waarom zou ik? Ze zijn veel te leuk! :lol:
Maar ff serieus; vind jij het ook niet jammer dat MMNL niet gewoon goed, niet discutabel en vooral ook eerlijk communiceert?

Dit gaat toch ook niet over het MMCS maar over een website?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Anko » 26 nov 2014, 17:40

sigmasailor schreef:Jaja, je blijft lachen. Nee hoor ik haal je berichtjes niet weg. Waarom zou ik? Ze zijn veel te leuk! :lol:
Fijn dat je je zo kostelijk vermaakt, op dit forum. Maar jij weet net als ik dat ik, in lijn met jou verzoek of MMCS aanbidders (wat dat ook moge zijn) maar vooral niet wilden reageren in "jouw" Pioneer draadje, tot twee keer toe heb voorgesteld dat Pioneer aanbidders zich dan ook afzijdig zouden houden in MMCS draadjes. De tweede keer is daar zelfs door een ander forum lid op gereageerd. Allemaal zomaar verdwenen. Spontaan? Dat gaat er bij mij niet in.

Maar goed, jij hebt je keuze gemaakt. En jouw al dan niet terechte frustratie gaat plotsklaps over in, tja wat is het eigenlijk, misplaatst leedvermaak? En dan noem je dat humor. Ronduit zielig, vind ik het.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 26 nov 2014, 17:51

Klinkt niet echt grappig? Dit is toch het humor forum.
Fijn dat je het zielig voor mij vind dat mijn Iphone 6 het helemaal niet meer doet. :D

Wat dat FxxxDAB forum betreft: als je iets concreets te melden of vragen hebt over het Pioneer systeem is iedereen van harte welkom. Anders niet; er zijn al genoeg topics die eigenlijk over hetzelfde gaan en steeds versnipperder raken danwel het spoor bijster.

PS; tip: af en toe smileys gebruiken en het lijkt net of je het ook leuk vindt. Kijk maar ;)
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Hansjebrinkers » 26 nov 2014, 18:02

Slotje??? Weinig zinvol om ons prima forum te vervuilen met een relatief overbodig draadje. Over mmcs is veel geschreven, it' what it is.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 26 nov 2014, 18:18

Slotje hoeft nu niet direct; het gaat niet om het MMSC maar om de nieuwe website van MMNL.
Back on track........
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

RobertG
Forumlid
Berichten: 112
Lid geworden op: 11 aug 2013, 20:51

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door RobertG » 26 nov 2014, 20:32

Ik moet toegeven... ik bekeek de nieuwe website en moest ook lachen. Zou ik dat niet doen dan is het ofwel marketing ofwel gewoon liegen. Lijkt mij verstandig het op humor te houden! De grappigste: 'De elektromotoren drijven het voertuig aan met elektriciteit van de accu, waardoor het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot nul zijn.', heerlijk deze leugen!

Ook jammer dat ze het fijne van de auto niet weten te duiden... gemiste kans!

Schrik wel van het bericht dat iemand draadjes weg haalt maar vindt de reactie ook wel een beetje zuur.

Ik ga nu op zoek naar die ene knop :lol:
OPI Instyle zwart

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Reinier L » 26 nov 2014, 23:00

Geen enkel probleem met de MMCS
Geen enkel probleem met de website= reclame
Geen enkel probleem met mensen die liever een Pioneer hebben
( vind het zelf zonde van mijn geld)
Veel meer problemen met de getoonspreide frustraties.

De genoemde humor verbleekt daardoor ook snel.
OUTLAND(CRUIS)ER

tadango

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door tadango » 27 nov 2014, 08:40

Mensen die MMCS goed vinden gebruiken het niet genoeg ;)

Gebruikersavatar
Duc
Forumlid
Berichten: 233
Lid geworden op: 29 aug 2014, 09:41

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Duc » 27 nov 2014, 09:07

:lol:

rutgere
Forumlid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 feb 2014, 12:21

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door rutgere » 27 nov 2014, 09:48

tadango schreef:Mensen die MMCS goed vinden gebruiken het niet genoeg ;)
Mensen de MMCS niet goed vinden gebruiken het niet goed bedoel je natuurlijk :) (FLAMEWAR!!1! Get your guns out)
Laatst gewijzigd door rutgere op 27 nov 2014, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 27 nov 2014, 10:01

Eg wel laggûh dit topic.......
Het gaat weer de goede kant op. :ugeek:
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door PHEVlkj » 27 nov 2014, 10:19

@Sigmasailor

Je roept dit toch zelf over je af.
Ook van mij zijn reacties over de kwaliteit van Apple verwijderd zonder dat ik daarover iets heb gehoord. Ronduit kinderachtig. Heeft ook niets met humor te maken.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

rutgere
Forumlid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 feb 2014, 12:21

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door rutgere » 27 nov 2014, 10:22

sigmasailor schreef:Eg wel laggûh dit topic.......
Het gaat weer de goede kant op. :ugeek:
Bijna vrijdag

btw ken je die mop van de Pioneer in de PHEV........hij kwam er niet :D :) :mrgreen:
(dit was toch het humor forum :P)

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door sigmasailor » 27 nov 2014, 10:26

Wie het laatst lacht lacht het best; ik stuur volgende week wel een fototje :lol:
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

JeroenJ

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door JeroenJ » 27 nov 2014, 16:01

Nog meer leugens of een is er daadwerkelijk een extra B stand bijgekomen?
Regeneratief remmen.png
Regeneratief remmen.png (144.33 KiB) 4212 keer bekeken

Harnie

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Harnie » 27 nov 2014, 16:04

JeroenJ schreef:Nog meer leugens of een is er daadwerkelijk een extra B stand bijgekomen?
Regeneratief remmen.png
0,1,2,3,4,5...= 6

Harnie

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Harnie » 27 nov 2014, 16:05

PHEVlkj schreef:@Sigmasailor

Je roept dit toch zelf over je af.
Ook van mij zijn reacties over de kwaliteit van Apple verwijderd zonder dat ik daarover iets heb gehoord. Ronduit kinderachtig. Heeft ook niets met humor te maken.

lkj

hmmm.... klinkt als censuur...

tadango

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door tadango » 27 nov 2014, 17:08

Harnie schreef:
JeroenJ schreef:Nog meer leugens of een is er daadwerkelijk een extra B stand bijgekomen?
Regeneratief remmen.png
0,1,2,3,4,5...= 6
+1. Tellen is ook een kunst voor sommigen ;)

rutgere
Forumlid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 feb 2014, 12:21

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door rutgere » 27 nov 2014, 20:17

Harnie schreef:
PHEVlkj schreef:@Sigmasailor

Je roept dit toch zelf over je af.
Ook van mij zijn reacties over de kwaliteit van Apple verwijderd zonder dat ik daarover iets heb gehoord. Ronduit kinderachtig. Heeft ook niets met humor te maken.

lkj

hmmm.... klinkt als censuur...
Op veel* fora is het de gewoonte om mod acties ook als mod actie te noteren. Vind ik altijd wel netjes... Zouden we hier ook kunnen doen :)

*typo fix stomme autocomplete...
Laatst gewijzigd door rutgere op 27 nov 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Harnie

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Harnie » 27 nov 2014, 20:32

Mee eens.

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Nieuwe PHEV NL Website.....

Bericht door Reinier L » 27 nov 2014, 22:07

tadango schreef:Mensen die MMCS goed vinden gebruiken het niet genoeg ;)
Die weten hoe ze het moeten gebruiken! :P
OUTLAND(CRUIS)ER

Plaats reactie