Phev verkoophit

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Phev verkoophit

Bericht door Anko » 23 dec 2015, 15:16

Hoeft ook helemaal geen Outlander Benzine te zijn. Een 20% Diesel van 35.000 kost je ook bruto 583,- per maand aan bijtelling. Hoeveel dat netto is weet je zelf alleen. Maar als je eigen bijdrage voor de PHEV bruto meer dan 583,- is (of meer dan 583,- hoger uitvalt dan je eventuele eigen bijdrage voor een Diesel van 35.000) dan is er voor mijn gevoel iets vreemds aan de hand. Maar goed, ik zal me wel helemaal vergissen dan.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Phev verkoophit

Bericht door PHEV2014 » 23 dec 2015, 15:17

Je kunt een "normale stationwagen" toch niet met een Outlander vergelijken.... :twisted:
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Phev verkoophit

Bericht door PHEV2014 » 23 dec 2015, 15:25

Waarom kan ik mijn eigen berichten niet meer wijzigen? (EDIT: Dit bericht kan ik WEL wijzigen, maar het vorige niet)

Bovenstaand bericht was nl. @tadango (Anko piepte er nog net even een minuutje eerder tussen ;) )
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

tadango

Re: Phev verkoophit

Bericht door tadango » 23 dec 2015, 15:36

Waarom kan je die niet vergelijken dan :roll: Zijn toch allebei auto's? :mrgreen:

@Anko, bruto zit ik 535 (als ik goed terug reken van 225 netto :D ) boven het budget in 2016 (nu minder omdat de wegenbelasting er nog niet bij zit, dus afgelopen 2 jaren een voordeel inderdaad). Tel daar de extra kosten voor de brandstof bij en je komt mooi uit inderdaad.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Phev verkoophit

Bericht door PHEV2014 » 23 dec 2015, 15:45

tadango schreef:Waarom kan je die niet vergelijken dan :roll: Zijn toch allebei auto's? :mrgreen:
Een Ferrari en een 2CV zijn ook allebei een auto.

De Outlander is een 4WD zoals ie hoort te zijn: grote lompe vierkante bak met veel ruimte, maar dan met relatief laag verbruik. Dan wil je toch geen stationwagen...
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

tadango

Re: Phev verkoophit

Bericht door tadango » 23 dec 2015, 15:50

Zo heeeel veel extra ruimte zit er niet in hoor. Lengte gelijk aan een station. Hoogte maakt ook niet veel uit (ik selecteer hier altijd auto's op) en qua breedte heb ik al breder gehad achterin. Ja het is 4WD, leuk voor die 2 dagen per jaar dat het sneeuwt :roll: De meesten gaan er niet mee off roaden (ja wel gedaan in de vakantie maar dat kwam door die geweldige navigatie :evil: ). Qua vermogen ook gelijk (Focus 1400kg met 182pk, Ourlander 1800kg met 203pk) Daarnaast blijft het 4 wielen met een dak die je elke dag naar het werk brengt. Meer is het niet ;)

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Phev verkoophit

Bericht door PHEV2014 » 23 dec 2015, 15:57

Dan heb jij dus helaas de verkeerde auto gekozen. Maar met de volgende komt alles gelukkig vast weer goed! :D
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

tadango

Re: Phev verkoophit

Bericht door tadango » 23 dec 2015, 15:59

PHEV2014 schreef:Dan heb jij dus helaas de verkeerde auto gekozen. Maar met de volgende komt alles gelukkig vast weer goed! :D
Denk het ook ja. Het klonk zo mooi: "Er is nog 1 Outlander over met 0%, wil jij die?......" ik heb nooit geluk dus had het kunnen weten :(

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Phev verkoophit

Bericht door Hansjebrinkers » 23 dec 2015, 18:32

Diepgaande discussies!!! Uiteraard zijn er uitschieters naar boven en uitschieters naar beneden, geredeneerd naar kosten. Zelf ben ik waarschijnlijk één van de uitschieters naar beneden. De outlander heeft mijn autokosten echt gedecimeerd. Ik ben daar blij mee, en wil me er graag voor inspannen.
Uiteraard staat het iedereen in Nederland vrij om met 140 op de linkerbaan te rijden, ik heb er ook lol in om af en toe de Duitse autobahn op te zoeken.
Echter, wees in dat geval niet negatief verrast dat de auto dan iets meer gebruikt, dat de actieradius op een tank(je) benzine beperkt is en de brandstofkosten ineens vergelijkbaar zijn met andere benzineauto's van het formaat van de outlander. In Duitsland kan ik dan wel weer E10 tanken, dat verzacht de pijn :mrgreen:
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Klaassie
Forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 dec 2015, 23:13

Re: Phev verkoophit

Bericht door Klaassie » 24 dec 2015, 00:05

tadango schreef:Zo heeeel veel extra ruimte zit er niet in hoor. Lengte gelijk aan een station. Hoogte maakt ook niet veel uit (ik selecteer hier altijd auto's op) en qua breedte heb ik al breder gehad achterin.
Of kleinere kisten gaan vliegen, kun je leukere auto's rijden... :mrgreen: ;)

tadango

Re: Phev verkoophit

Bericht door tadango » 24 dec 2015, 07:14

Nee nog groter, dan MOET er wel een aanhanger komen. Past ook prima achter een kleinere auto :mrgreen: Tot nu toe past dit prima:

Afbeelding

Klaassie
Forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 dec 2015, 23:13

Re: Phev verkoophit

Bericht door Klaassie » 24 dec 2015, 12:27

Haha, ook een idee inderdaad! Ik zit vast aan een grote auto ivm kids, daar gaat dat dan weer niet op (nog meer kids dan MOET er wel een aanhanger komen.. :mrgreen: )
Hier past wel mooi een extra bankje in.

Op mijn Funcub hoef ik de auto iig niet te selecteren. ;)
Mooi spul trouwens die jet!

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Phev verkoophit

Bericht door Hansjebrinkers » 24 dec 2015, 17:18

Mooie Jet!!! Bij mij past de hexacopter ook net in de kofferbak.... Of de tiger-tank (1:6).... Wellicht is er markt voor een RC-PHEV??
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

tadango

Re: Phev verkoophit

Bericht door tadango » 24 dec 2015, 17:40

Dan zou ik er standaard wel een extra accu bij leveren :mrgreen:

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Phev verkoophit

Bericht door OutSander » 24 dec 2015, 17:43

Hansjebrinkers schreef:Wellicht is er markt voor een RC-PHEV??
Zouden ze hier één kunnen maken:
https://www.facebook.com/De-Wit-rc-kapp ... 903106439/
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Plaats reactie