SPAM

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Plaats reactie
hansm

SPAM

Bericht door hansm » 06 aug 2015, 17:16

Kreeg zojuist een SPAM email van Web2Action (Edwin Schoonheim) omdat ik aangemeld ben bij het Outlander forum.
Geloof niet dat dit de bedoeling is ????
OF staat er ergens in de kleine lettertjes dat we SPAM gaan krijgen als je de algemene voorwaarden accepteerd ?

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: SPAM

Bericht door sigmasailor » 06 aug 2015, 21:20

Lijkt mij een toevallige samenloop van omstandigheden. Ik krijg zat SPAM, maar nog nooit dankzij of via dit forum.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Frank G

Re: SPAM

Bericht door Frank G » 06 aug 2015, 22:35

Ik heb er ook een gehad lees maar. :evil:


==========================
Succesvolle websites
Ik kan je erbij helpen
Je ontvangt deze email omdat je je hebt aangemeld op het Outlander PHEV forum en akkoord hebt gegeven op het ontvangen van commerciele uitingen van een van mijn websites/bedrijven. Je kunt je te allen tijde afmelden via de unsubscribe link onderaan deze email.

Mijn naam is Edwin Schoonheim en ik ben in 2013 het Outlander forum begonnen. Het forum was de zoveelste website die ik uit hobby ben gestart, en heeft op zijn top 3000+ bezoekers per dag gehad. Tot op vandaag maken dagelijks honderden bezoekers dankbaar gebruik van dit forum.

Websites bouwen als hobby doe ik al jaren en sinds 2013 bouw ik af en toe websites voor klanten van mijn ICT bedrijf Hosted Computing.

Inmiddels zijn we weer paar jaar verder en heb ik mijn dagelijks werk als ICT-er vervangen door datgene dat ik het liefst doe, websites bouwen. Omdat de naam Hosted Computing de lading niet meer goed dekt, ben ik met een nieuwe bedrijfsnaam en website verder gegaan met websites maken. Het ICT bedrijf gaat echter gewoon door met de huidige naam en website.

Web2Action
Per juli 2015 help ik dus ondernemers aan een succesvolle website met mijn bedrijf Web2Action. Omdat het een startend bedrijf is, kan ik alle hulp gebruiken om dit bekend te krijgen wat ik doe en wat ik voor bedrijven kan betekenen.

Neem een kijkje op mijn website om te kijken wat ik voor jou of iemand uit je netwerk kan betekenen.

Je ontvangt deze email omdat ik op zoek ben naar bedrijven die ik kan helpen op het gebied van websites, social media en email marketing. Ben jij zo iemand, of ken je iemand die ik kan helpen? Laat het me dan weten via de contact pagina.

Nogmaals, als je op dit soort email niet zit te wachten, schrijf je dan uit via de unsubscribe link hieronder.

Copyright © 2015 Web2Action, Alle rechten voorbehouden.
U ontvangt deze email omdat u zich heeft aangemeld voor het Outlander PHEV forum.

Ons adres is:
Web2Action
Veldzigt 79
De Meern, Utrecht 3454PW
Netherlands

Add us to your address book


unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp

=============================

kobus1967
Forumlid
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 okt 2013, 15:53

Re: SPAM

Bericht door kobus1967 » 07 aug 2015, 09:46

Zolang je je kan afmelden met 1 klik onderaan het bericht vind ik het niet heel storend en dat kon hier :D

BramPHEV
Forumlid
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 aug 2013, 10:32

Re: SPAM

Bericht door BramPHEV » 07 aug 2015, 09:49

Na het lezen van deze topic, werd ik nieuwsgierig. Ik heb even gekeken en had hem al in de prullenmand zitten :D ,

Prettig weekend!

Hans
Forumlid
Berichten: 74
Lid geworden op: 05 apr 2013, 11:15

Re: SPAM

Bericht door Hans » 07 aug 2015, 14:09

Voor mensen die zoveel moeite doen een forum als dit in de lucht te houden moeten we een enkel spambericht toch kunnen accepteren? Ik heb er in ieder geval geen moeite mee en gun hem een goed belegde boterham, met of zonder klanten van dit forum.

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: SPAM

Bericht door OutSander » 07 aug 2015, 15:23

En, zoals Edwin zelf al aangeeft in de mail: je hebt zelf akkorrd gegeven voor commerciële dingen vanuit zijn bedrijven. Dus als je de voorwaarden eerst eens leest als je je aanmeldt (wat maar zeer weinig mensen doen), had je geweten dat je dergelijke mails krijgt. En tot nu toe in ruim twee jaar is dit de tweede mail die Edwin verstuurd om een neven-activiteit van hem onder de aandacht te brengen, vind ik het niet echt onder de noemer: SPAM. Ik ken andere bedrijven die er nog veel meer een guerilla-marketing-strategie op nahouden. Dus HansM: Ja, het staat in de kleine lettertjes!

Mocht iemand er toch heel veel problemen mee hebben, afmelden via de mail is een mogelijkheid die Edwin biedt. Wat mij betreft, einde discussie!

Fijn weekend alvast iedereen.
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Plaats reactie