Topics kopieren of verplaatsen

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Topics kopieren of verplaatsen

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 21:54

berg128 schreef:Verplaatsen of doorlinken prima, maar hier krijg ik een raar gevoel bij....ondanks het bedankje..
Ook valt er niet meer te reageren in die rubriek dus ik zou toch voorstellen om deze link te gebruiken
Precies, voor de regelmatige bezoekers is dit topic bedoeld. Voor degenen die door de bomen het bos niet meer kunnen vinden (en dat kan ik me best voorstellen) is het tips en tricks deel bedoeld. Terecht wordt er gemopperd over zaken die niet meer te vinden zijn. Het verplaatsen (kopieren) van je post is een aanzet de echt goede tips niet onder te laten sneeuwen.

Ik heb in het vaste T&T topic een link hiernaartoe gezet. Ik bedoel het echt goed. Als iemand betere ideëen heeft: laat maar horen.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

RobertG
Forumlid
Berichten: 112
Lid geworden op: 11 aug 2013, 20:51

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door RobertG » 25 nov 2013, 22:01

en daar ben ik erg blij mee.. Snap wel wat berg128 bedoeld en wellicht door een link op te nemen bovenaan de tip en trick naar deze topic kunnen bezoekers verder discussieren zonder dat de goede tips en tricks verloren gaan.

Ik wil namelijk graag weten hoe ik eco mode default hou en hoop deze hier terug te horen ;).

Robert
OPI Instyle zwart

berg128

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door berg128 » 25 nov 2013, 22:02

Wauw, en geen oog hebben voor legitieme bezwaren van leden komt er ook nog bij..... :o

Of had je niet de laatste versie van mijn bezwaar gezien :?:

Wil trouwens ook aan de forumeigenaar en moderators vragen een scheiding aan te brengen tussen de taak als moderator en het posten van items door gebruikers die ook moderator zijn.
Laatst gewijzigd door berg128 op 25 nov 2013, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 22:06

RobertG schreef:en daar ben ik erg blij mee.. Snap wel wat berg128 bedoeld en wellicht door een link op te nemen bovenaan de tip en trick naar deze topic kunnen bezoekers verder discussieren zonder dat de goede tips en tricks verloren gaan.

Ik wil namelijk graag weten hoe ik eco mode default hou en hoop deze hier terug te horen ;).

Robert
Ik had net hetzelfde idee en heb dat al gedaan. Zodra het Todo forum in de lucht is maken we topics voor zaken zoals B5 en ECO.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 22:07

berg128 schreef:Wauw, en geen oog hebben voor legitieme bezwaren van leden komt er ook nog bij..... :o

Of had je niet de laatste versie van mijn bezwaar gezien :?:

Wil trouwens ook aan de forumeigenaar en moderators vragen een scheiding aan te brengen tussen de taak als moderator en het posten van items door gebruikers die ook moderator zijn.
Ik lees niet alles; dit is gewoon een hobby die ik voor de lol erbij doe. Wat is je bezwaar? Dat laatste snap ik en zou ik best willen; probleem is dat als ik inlog ik vanzelf moderator ben. Ik heb me voorgenomen overal vanaf te blijven en alleen waardevolle zaken in de T&T sectie te zetten en straks de ToDo zaken ordelijk te laten verlopen.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

berg128

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door berg128 » 25 nov 2013, 22:14

Heb geen bezwaar. Wil belangenverstrengeling voorkomen en onafhankelijkheid bevorderen. Alleen al door de groene gebruikersnaam krijgt een mening al meer autoriteit, een moderator moet door de leden aangesproken kunnen worden. Als gebruiker mag hij een eigen mening hebben.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 22:17

Snap het en ben het met je eens. Ik gooi hem in de groep; geen idee hoe je dat op moet lossen. Misschien twee accounts maken? Mij zul je alleen als moderator tegenkomen in het T&T deel en de ToDo list. Voor de rest ben ik gewoon een PHEV gebruiker die achter de schermen zijn best doet iets te betekenen voor deze gemeenschap. Wow, dat klinkt goed zeg!
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

berg128

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door berg128 » 25 nov 2013, 22:22

Twee accounts is misschien het handigst.
Probeer de door mij geprefereerde methode aan te houden door te linken naar het originele artikel. Je kunt echt rechtstreeks naar het artikel linken. Als moderator mag je natuurlijk wel een toelichting/compliment/commentaar geven, maar je houdt je rubriek ook lekker kort en overzichtig dunkt me.
Prettig dat er oog is voor onze mening!

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: In te stellen via MMCS of door de dealer

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 22:27

[moderator mode aan]Twijfelde je daar dan aan? Echt niet nodig hoor.[moderator mode uit]

Geen idee hoe dit nu ineens tot apart topic gemaakt is; ik ben onschuldig maar vind het wel duidelijk. Blijft dat eerste topic weer on topic.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Topics kopieren of verplaatsen

Bericht door OutlanderPHEV » 25 nov 2013, 22:32

Hoi, ik heb de discussie even verplaatst. Het week een beetje af van de originele titel.

Maar op zich een goede discussie. Ikzelf heb niet zo'n zin om 2 accounts te gaan gebruiken. Dan moet ik steeds in- en uitloggen tussen het reageren en modereren/activeren van accounts.
Een 2e optie is het aanpassen van de 'standaard' groep. Bij mij en de moderators staat nu ingesteld dat de moderators groep de standaard groep is, daarom de groene namen. Ik kan ook instellen dat de 'normale' groep standaard is. Maar dan is weer niet duidelijk wie moderator is en wie niet.

Dan even over het verplaatsten. Berg heeft wel een punt, er kan niet meer gediscussieerd worden. Zullen we anders de tip zelf overnemen, en de originele post laten bestaan?
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Topics kopieren of verplaatsen

Bericht door sigmasailor » 25 nov 2013, 22:35

Dat laatste is precies wat ik gedaan heb; de originele post ben ik niet aan geweest maar voor de minder ervaren gebruiker wordt het in het tip & trick deel wel ineens een stuk makkelijker en vooral ook overzichtelijker.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Topics kopieren of verplaatsen

Bericht door OutlanderPHEV » 25 nov 2013, 22:37

OK, had ik even niet gezien.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Plaats reactie