een Bootje in m'n scherm!

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 437
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08

een Bootje in m'n scherm!

Bericht door Bmtouring » 22 jan 2021, 17:52

Terwijl ik op een pontje zat te wachten zette ik het adres in de navigatie waar ik naartoe wilde.

En toen zag ik dit:

Afbeelding

Vond ik wel grappig om te zien. Of het nou kwam doordat op mijn route het pontje voorkwam en dat ik daar meteen ook al was (ik weet niet meer of het er opeens stond na invoeren of na vertrek want dat viel ongeveer samen) of dat de PHEV het gewoon leuk vond om te laten weten dat ie wist dat we op een bootje zaten.... en wat voor boot: een stoomboot!

phev
Forumlid
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 mei 2013, 17:43

Re: een Bootje in m'n scherm!

Bericht door phev » 22 jan 2021, 19:36

Geweldig!!

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: een Bootje in m'n scherm!

Bericht door PHEVlkj » 23 jan 2021, 18:01

Dat zie inderdaad je alleen als je de navigatie aan hebt en op/voor de pont staat. Het is een detailbeeld zoals tussen de klokken wordt weergegeven, net zoals er wordt aangeven dat je over een bepaald aantal meters rechtsaf moet.

Die afstaand is overigens heel nauwkeurig en in de praktijk veel makkelijk bruikbaar dan kijkend de navigatiekaart zelf....
Je kunt dan nagenoeg beter, zeker als je op een onbekende locatie bent, daarop kijken dan op het grotere scherm...

Het lijkt mij een dieselboot met uitlaatgassen zoals ze tussen Zweden en Noorwegen varen bijvoorbeeld (en dan krijg je hetzelfde beeld)...

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Plaats reactie