Hallo Allemaal,

Welkom bij het Outlander PHEV forum. Zodra je je geregistreerd hebt kun je meer berichten en onderwerpen bekijken en er veel van leren.

Begin dit jaar heb ik alle oude 'leden' die niks gepost hadden of al jaren niet meer ingelogd hebben verwijderd. Daar kan nog wel eens wat mis gaan en dan ben je je account kwijt of je wachtwoord werkt niet meer. Excuses daarvoor, niks aan te doen omdat de gebruikersdatabase enorm vervuild was. Dat geldt ook voor de berichten maar dat project laat ik nog maar eventjes voor wat het is. Er zijn wel een paar dagen aan nieuwe berichten achtergebleven in 2025, sorry Bow en Erichendri!

Dus, als je account of je wachtwoord op enig moment niet meer bestaat, maak dan gerust een nieuwe aan en wees welkom.

Het board is weer up-to-date en dat is voornamelijk voor jullie gebruikersgegevens van belang. Ik zou het erg vervelend vinden als jullie opeens gespamd worden doordat de emailadressen hier geoogst zijn.

Niet vergeten: doneren kan via de knop bovenin of via PB naar mij als je liever geen PayPal gebruikt. Alle opbrengst komt ten goede van dit forum (hostingkosten vooral)

Ook in 2026: veel plezier hier en deel je kennis en ervaringen, dat is leuk en leerzaam voor iedereen!

Frank (Bmtouring)

Aanmelden  •  Registreer