Beter laat dan nooit

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Mvenneker

Beter laat dan nooit

Bericht door Mvenneker » 11 feb 2016, 10:34

Hoi,

Met een huidig lease-contract wat afloopt begin april 2016 ben ik begin januari toch maar eens versneld op auto-jacht gegaan om nog te profiteren van de pool met voorraad-auto's die nog in 2015 geregistreerd zijn en dus nog vallen onder de 2015 fiscale regelgeving.

Na een eerste orientatie was de shortlist teruggebracht naar 3 auto's , te weten de Toyota Auris Touring Sports Hybrid, de Audi A3 Sportback E-Tron en de Mitsubishi Outlander PHEV.

De A3 Sportback viel direct af toen ik de kofferbak opentrok en tot de conclusie kwam dat de bagageruimte wel erg minimaal is en vervolgens ben ik naar de lokale Mitsubishi dealer gegaan om de Outlander eens van dichtbij te bekijken ( en te rijden ) en de rest is historie :-)

Vanaf begin april ben ik de berijder van een PHEV 2016 Amethyst Black Business Edition met extra opties parkeersensoren achter en antislip kofferbak mat.

Na een tijdje rondgeloerd te hebben op dit forum ben ik meer en meer enthousiast over de techniek van de auto en de uitdaging om zoveel mogelijk efficiency te behalen in het verbruik en daar ga ik me dan ook de komende weken nog verder op inlezen en verheugen totdat ik de auto in bezit krijg :D

kobus1967
Forumlid
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 okt 2013, 15:53

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door kobus1967 » 11 feb 2016, 12:33

Mooi vooruitzicht, geniet ervan.

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door OutSander » 11 feb 2016, 14:30

Welkom op het forum. Succes nog even met wachten.
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

philip

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door philip » 18 feb 2016, 21:01

Welkom, veel plezier met je toekomstige auto. :D Die van ons heb ik vanaf november 2013 ben er ,na ruim 27k km , nog steeds enorm tevreden mee. Je verbruik hangt sterk af van waar je hem dagelijks voor gebruikt, maar dat zal je hier wel ergens op meerdere plekken zijn tegengekomen. Nog even wachten :D

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door Hansjebrinkers » 18 feb 2016, 21:07

Succes met wachten :D
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Mvenneker

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door Mvenneker » 05 apr 2016, 23:34

Wachten is nog nooit zo irritant geweest:-) morgen is het eindelijk zo ver :-) uiterlijk eind vd ochtend komt mn lang verwachte outlander :-)

Voorpret is nog nooit zo leuk geweest haha.

Plaats reactie