Hi there! :)

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
rldcnx

Hi there! :)

Bericht door rldcnx » 19 jan 2015, 21:26

En daar is weer een "long time lurker, first time poster" ;-)

Afgelopen vrijdag mijn AB Instyle+ (geen X-Line) opgehaald. Overgestapt na twee keer een Avensis wagon diesel te hebben gereden. Wat een verschil zeg :P Heerlijke auto, ik zou zo alle voordelen op kunnen noemen, maar die kennen jullie onderhand wel.

Na een paar maanden forum lezen en reviews kijken is er weining verassends aan het gebruik. Instappen en wegrijden. Wat natuurlijk ook helpt is 7 jaar Toyota ervaring. Dezelfde Japanse (on)logica, symbolen en met name in de navigatie unit super onduidelijke, ellelange menustructuren :lol:

Ik heb inmiddels een foto geplaatst in het showroom topic. Ik vind het zelf in ieder geval altijd erg leuk om andere Outlanders te zien, zeker als er wat extra opties gekozen zijn.

Mijn config: LED dagrijverlichting, verbrederset voor/achter, zijskirtset, achterspoiler, stootlijsten, parkeersensoren voor, trekhaak (vast), achterskidplate zilver, achterbumperbeschermpaneel RVS, aluminium sportpedalen, decoratieset brushed aluminium look, vloer/bodem verlichting, instaplijsten RVS, alle merk- model- en typeaanduidingen laten verwijderen.

Dingen die nog op de todo lijst staan: kentekenplaathouder vervangen voor ééntje zonder dealer reclame, bestellen en plaatsen van een chrome front bottom lip trim zoals Eric67 en de chrome headlight eyelid covers zoals sjoester.

Groeten,
Martin.

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Hi there! :)

Bericht door zdDog » 19 jan 2015, 22:04

Welkom bij de tevreden rijders

heb zelf ook wat versierselen RVS toegevoegd en ben er prima tevreden over: zie 1e pagina dit topic

heb 'm meteen in mijn wenslijstje gezet
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hi there! :)

Bericht door Hansjebrinkers » 19 jan 2015, 22:41

Welkom!!
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie